In deze mooie informatieve nieuwsblog kun je meer te weten komen over het volgende onderwerp:
Nieuws over: Marketingcommunicatie strategie, inclusief een mooie YouTube film. Bron: Professor Wolters YouTube
Hé daar, studenten. Je vraagt je misschien af: “Mark wat is het doel van marketingcommunicatie, zoals bij al de e dingen die we doen, waarom doen bedrijven al deze marketing?” Waar om hebben ze de advertenties? “Waarom hebben ze, je weet wel, de PR-dingen? “Waarom doen ze al die persoonlijke verkoop?” Wat zijn de redenen erachter? En dus waar we het vandaag over gaan hebben , zijn vijf hoofdredenen waarom bedrijven, waar soort van de doelen die bedrijven hebben met hun marketingcommunicatie. En een van de belangrijkste is in het algemeen om bekendheid op te bouwen. Ik bedoel, mensen moeten weten dat dat product bestaat. Ze moeten weten dat die verkoop plaatsvindt. Ze moeten om te weten dat Culver’s nu extra kaaswrongel heeft. Ze bouwen gewoon het bewustzijn op van misschien onze producten die we aanbieden, onze waardepropositie, een nieuw verkoopplan, misschien een nieuwe openingstijd.
bouw bewust zijn op
Het gaat erom mensen te laten weten. Weet je , gewoon die bekendheid van ons product opbouwen, omdat mensen niet weten dat uw product bestaat. Bestaat het echt? Nee, omdat niemand het komt kopen omdat ze er niets van weten. Dus dat is het eerste: bewustzijn opbouwen Het tweede wat je zou kunnen zien, je ziet dit veel in PR, public relations, is een positief imago opbouwen, voor uw merk, voor uw service, voor uw product. Want als je erover nadenkt, doen bedrijven er alles aan om echt een positief, gezond beeld van hun product of van hun bedrijf op te bouwen, omdat ze weten dat mensen meestal geen spullen van de slechteriken willen kopen . Ik bedoel, denk er eens over na, als een goede man aan het eind wint, denk je “Yay”, maar als de slechterik wint, loop je de film uit, “Oh. “Thanos heeft gewonnen. “Oh man.” Nee, je hebt dat soort dingen , dus wat we proberen te doen met onze marketingcommunicatie is om dat positieve imago op te bouwen. Daarom kunnen we onze verkoopmedewerkers trainen om vriendelijker en behulpzamer te zijn, om erachter te komen wat klanten echt nodig hebben, zodat ze een betere ervaring kunnen hebben. Dus het is van, wauw, ze gaven echt om wat ik wilde kopen. Dat is de reden waarom wanneer je naar Best Buy gaat, je binnenkomt, zoals, “Hé, hoe kan ik je helpen? “Waar ben je naar op zoek?” en “Laat me je helpen”, en ze proberen erachter te komen welk product werkt het beste voor jou, omdat het een positief beeld in je geest opbouwt dat, “Wauw, ze proberen me te helpen de juiste aankoop te doen. “Dat is echt cool,” oké? Nu, het derde waar je naar zou kunnen kijken in termen van een doel, is dat , voorafgaand aan, ook een grote is het aantrekken van potentiële klanten. Nu is er bewustwording. Ja, mensen laten weten dat je product, zeg zoiets als: “O, de film komt eraan? “Oké, ik weet dat het uitkomt.” Maar potentiële klanten aantrekken betekent dat ze hen in feite de waardepropositie laten weten en hen inspireren om daadwerkelijk Dit is niet: “Hé, komt volgende maand uit.” Het is: “Hé, koop nu je tickets. “Ga nu naar het restaurant. “Ga deze smakelijke cheeseburger halen”, oké? En daar kijk je naar, dus wat we proberen te achterhalen is, hoe we met onze klanten kunnen communiceren , om ze aan te trekken ze komen langs, oké? Dus het kan kijken naar waar we onze advertenties plaatsen, of het soort advertenties dat we gebruiken. Ik bedoel, daarom, als je een boterhamburger-advertentie of een cheeseburger ziet, ze altijd laat iemand zien, oh, die hap erin nemen, en ze genieten er gewoon van , zoals: “Wauw, dat trekt me aan, want, oh, man, het ziet er zo goed uit.” Dus je hebt die dingen.